Direktlänk till inlägg 27 januari 2014

En "öppen dagbok"

Av Anonym Anonym - 27 januari 2014 13:48

Bestämmde mej inatt för att börja blogga...

har en del saker inom mej som måste ut på ett eller annat sätt..

så valde just blogga.. 

har väl inte direkt nån att prata om allting med, eller rättare sagt så

vill jag inte belasta nån med min skit....          

Så i bloggen kommer det gå att läsa om mina tankar / känslor / funderingar

och saker som sker i mitt liv och även runt om..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anonym Anonym - 13 februari 2014 15:17

Måste vara en aning tankspridd idag eller nått.. fan, stog och hällde tvättmedel i sköljmedels facket :S och inte gick det å ta bort eftersom jag använde flytande tvättmedel...Suck...smart!! jaja,shit happens eller vad man nu säjer! ...

Av Anonym Anonym - 12 februari 2014 14:44


Nu ska ni få höra... jag har försökt att fixa en praktik plats under en veckas tid,och ringt och ringt men har varit svårt att få tag i chefen på det äldreboendet. Men igår tisdag fick jag tag i henne.... Jag presenterade mej själv och frågade...

Av Anonym Anonym - 11 februari 2014 11:31

Tänk om man ändå hade sig ett riktigt jobb där man trivdes..   Vaknade på morgonen med ett glatt humör för att man vet att man ska gå till jobbet? känna att-yes...nu går jag o jobbar!!   Där man känner sig uppskattad för det man gör...   ...

Av Anonym Anonym - 27 januari 2014 14:52

Jag bloggar för min egen skull.. jag bloggar INTE för att få "medlidande" eller "uppmärksamhet"! jag bloggar för att få ut mej känslor..det JAG känner.. och det min hjärna tänker.. Och kom ihåg att det är INGEN som tvingar dej att läsa... ...

Av Anonym Anonym - 27 januari 2014 14:08

Mitt Jobb:   har varit där i över 6 år nu.. blir påmind varje dag när jag kliver ur sängen, hur jävla värdelös jag faktist är som människa..jag avskyr mitt "jobb"... jag jobbar på samhall... det är väl där "botten skrapet" hamnar... hur jag ham...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards