Alla inlägg under januari 2014

Av Anonym Anonym - 29 januari 2014 12:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anonym Anonym - 27 januari 2014 14:52

Jag bloggar för min egen skull..

jag bloggar INTE för att få "medlidande" eller "uppmärksamhet"!

jag bloggar för att få ut mej känslor..det JAG känner..

och det min hjärna tänker..

Och kom ihåg att det är INGEN som tvingar dej att läsa...

Av Anonym Anonym - 27 januari 2014 14:08

Mitt Jobb:

 

har varit där i över 6 år nu.. blir påmind varje dag när jag kliver ur sängen, hur jävla värdelös jag faktist är som människa..jag avskyr mitt "jobb"... jag jobbar på samhall... det är väl där "botten skrapet" hamnar...

hur jag hamnade där, det är en helt annan historia..

jag vill bort därifrån!

jag söker jobb..ibland flera i veckan.. men utan resultat..:/

jag vantrivs där, jag har så mkt mer  att ge..

Just där jag jobbar är det kaos nästan dagligen..det tar på orken och lusten..energin..

Så fort nått blir fel så blir man "bestraffad"..kollektiv bestraffning..

Dom "fina"människorna över en..står i princip och talar om hur inkompetent och värdelös man är,

fast med andra ord!

i princip nästan dagligen, fast det inte ens är du som orsakat själva "felet"..

upplyfftande va???

det behöver man verkligen..allra helst med den låga självkänsla & självförtroende man redan har :/

Räcker det inte att man blir påmind om hur värdelös man är när man kliver ur sängen på morgonen?    

 

Av Anonym Anonym - 27 januari 2014 13:48

Bestämmde mej inatt för att börja blogga...

har en del saker inom mej som måste ut på ett eller annat sätt..

så valde just blogga.. 

har väl inte direkt nån att prata om allting med, eller rättare sagt så

vill jag inte belasta nån med min skit....          

Så i bloggen kommer det gå att läsa om mina tankar / känslor / funderingar

och saker som sker i mitt liv och även runt om..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards